راهبرد ارتباطات و روابط عمومی
💠 ۲۰ بیستمین شماره نشریه راهبرد، (هفتمین شماره ی دوره جدید انتشار) منتشر شد ... .
🛎 فراخوان دریافت مقالات هشتمین شماره ی نشریه ی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی با سلام خدمت استادان، فرهیختگان، دانشجویان، فعالان، مدیران و کارشناسان محترم روابط عمومی و سپاس از همراهی صمیمانه ی شما با نشریه ی تخصصی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی ، از این که همچنان با مشارکت و ارایه ی دیدگاه ها، نظرات، انتقادها و پیشنهادهای ارزشمند و سازنده تان، دست اندر کاران این نشریه را بهره مند می فرمایید و در برداشتن گام های موثر جهت توسعه و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در کشور با ما همراه هستید، سپاسگزاریم. 💠 موضوعات محوری شماره ی هشتم: البته تلاش شده تا موضوعاتی برای مقالات درنظر گرفته شوند که باروش و خط مشی نشریه که همانا مباحث و موضوعات مرتبط با حرفه ی روابط عمومی و ارتباطات است، مرتبط بوده و سنخیت داشته باشد. برای دریافت مقالات شما همراهان همیشگی نشریه و دیگر استادان و دست اندر کاران فن و حرفه ی روابط عمومی عناوینی که انتخاب شده اند به شرح زیر است : ۱. "ارتباطات بین‌فردی و مهارت‌های ارتباطی در روابط عمومی" ۲. "نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار" ۳. "تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روابط عمومی" ۴. "ارتباطات بین‌المللی و نقش روابط عمومی در آن" ۵. "تأثیر روابط عمومی بر تصمیم‌گیری سیاسی" ۶. موضوع آزاد در زمینه ی روابط عمومی و بین الملل، واستفاده ی موثر از رسانه ها با هدف انعکاس فعالیت ها و عملکردهای روابط عمومی. 🔴 آخرین مهلت ارسال مقالات: 24 مردادماه ۱۴۰۳ شما می توانید آثار خود را که نباید بیش از ۱۵۰۰ کلمه باشد ، از طریق تلگرام یا ایتا به شماره ی ۰۹۱۵۵۰۵۰۶۸۷ ارسال فرمایید. 🔹 لطفا مشخصات کامل شناسنامه ای، میزان تحصیلات، رشته ی تحصیلی و سمت خود را به همراه یک تصویر با کیفیت از خودتان جهت استفاده در طراحی نشریه ارسال نمایید. ❌ دریافت مقالات الزاما به معنای انتشار آنها نیست، ضمن این که مقالات بر اساس محتوا و زمان دریافت در نوبت انتشار قرار می گیرد. ⭕️ با توجه به محدودیت های موجود ( از نظر تعداد صفحات در هر شماره ی نشریه ) در صورت تائید مقاله، امکان انتشار در شماره های آتی نیز وجود دارد. ▪️ شورای تحریریه ی نشریه ی راهبرد