⛔️⛔️ دشمنی سرکردگان بهائیت با نهادهای آموزشی اسلامی ▪️ بهائیت فرقه ای تشکیلاتی است که انحصارگرایی مشخصه اصلی آن می باشد. بر این مبنا، عبدبها، دومین سرکرده بهائیت محتوای آموزشی را منحصر و محدود به نوشته های سرکردگان فرقه می دانست و عنوان می کرد، تمام موسسات علمی جهان(بجز موسسات صهیونستی) باید به یک شکل و اسلوبی مورد تایید این فرقه ضاله مبدل شوند. 🔻 بحث یک پارچگی و به عبارت دقیق تر، قرار گرفتن نهادهای آموزشی زیر نظر تشکیلات جاسوسی بهائیت با این هدف مطرح می شود که مهره های این فرقه در درون نهادهای آموزشی رخنه کنند و مبانی فاسد جریان را در چنین بسترهایی گسترش دهند. عبدبها با گستاخی تمام می نویسد «از الزم امور تا جمیع بشر تربیت واحده گردند یعنی تعلیم و تربیت در جمیع مدارس عالم باید یکسان باشد.( خطابات، ج ۲، ص ۱۴۸.) ⚠️ از منظر سردمداران و مهره های بهائی عدم یکسان شدن نهادهای آموزشی با مبانی این فرقه ضاله چیزی است که به هر قیمتی باید با آن مقابله کرد چنانچه بها، خدای خود خدا خوانده بهائیان می نویسد: پس احبای الهی و اماء رحمانی به جان و دل، اطفال را تربیت نمایند و در دبستان فضل و کمال، تعلیم فرمایند. در این خصوص ابداً فتور نکنند و قصور نخواهند. البته طفل را اگر بکشند بهتر از این است که جاهل بگذارند( ایام ملکوت، اشراق خاوری ص۲۲۰) ➕ حال از آنجا که این جریان ضاله وابسته به سرویس های جاسوسی می باشد، بحث شست و شوی مغزی مخصوصا در دوره کودکی در آن به عنوان یک فرایند تربیتی دارای اهمیت است. با این وصف، باید مراقب بود که این تشکیلات جاسوسی و مهره های آن درصدد لطمه به بسترهای آموزشی ناکام باشند. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.