📣سود در تولید؛ مانع درآمدزایی از بازارهای فرهنگی جانبی شخصیت‌های محبوب رسانه‌ای 🔸سرمایه‌گذاران حوزه نوشت‌افزار که قصد دارند به سمت استفاده از کاراکترهای انیمیشن‌های محبوب ایرانی در تولید نوشت‌افزار بروند، چقدر تلویزیون قرار است در آگهی‌های بازرگانی‌اش به آن‌ها میدان تبلیغی بدهد؟ 🔸معاون سیما در جریان بازدید دیروزش از نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اعلام کرد رویکرد صداوسیما در قبال بازارسازی فرهنگی، حمایتی است. 🔸وی با اشاره به چالش‌های رسانه ملی در شکل‌دهی به بازارهای فرهنگی جانبی شخصیت‌های رسانه‌ای گفت: از جمله اشکالات این است تا زمانی که تولیدکننده سودش را از فرآیند تولید برنامه کسب کند، دغدغه چندانی در تجاری‌سازی شخصیت‌های اثرش ندارد. ✅مطالعه کامل خبر: 🌐 b2n.ir/y23483 📚منبع: تسنیم 📽️سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 ❇️ @rah_nevesht_ir