📣
سود در تولید؛ مانع درآمدزایی از بازارهای فرهنگی جانبی شخصیتهای محبوب رسانهای
🔸سرمایهگذاران حوزه نوشتافزار که قصد دارند به سمت استفاده از کاراکترهای انیمیشنهای محبوب ایرانی در تولید نوشتافزار بروند،
چقدر تلویزیون قرار است در آگهیهای بازرگانیاش به آنها میدان تبلیغی بدهد؟
🔸معاون سیما در جریان بازدید دیروزش از نمایشگاه نوشتافزار ایرانی اسلامی اعلام کرد رویکرد صداوسیما در قبال بازارسازی فرهنگی، حمایتی است.
🔸وی با اشاره به چالشهای رسانه ملی در شکلدهی به بازارهای فرهنگی جانبی شخصیتهای رسانهای گفت: از جمله اشکالات این است تا زمانی که تولیدکننده سودش را از فرآیند تولید برنامه کسب کند، دغدغه چندانی در تجاریسازی شخصیتهای اثرش ندارد.
✅مطالعه کامل خبر:
🌐
b2n.ir/y23483
📚منبع: تسنیم
📽️سینما را متفاوت دنبال کنید🔻
❇️
@rah_nevesht_ir