📣جلوگیری از تجمل و اشرافی‌گری آگهی‌های بازرگانی / فشارهای پشت پرده برای ایجاد تحول در صدا و سیما 🎤 رئیس صدا و سیما: 🔹سریال‌ها و بقیه تولیدات تلویزیون با قالب‌های مختلف باید در راستای هدایت فرهنگی، سالم‌سازی فضای فرهنگی جامعه و وفای به عهدی که جامعه در اختیار ما به عنوان رسانه قرار داده است، باشد. 🔹از آگهی بازرگانی به عنوان وسیله‌ تأمین درآمد و تأمین نیاز سازمان صداوسیما به سمتی حرکت خواهیم کرد که آگهی در راستای هدفِ فرهنگی ما تهیه، تولید و پخش شود. 🔹گمانه‌زنی‌ها درباره سلیقه و اراده من و همه آن چیزهایی که در توئیتر دیده و شنیده‌اید گمانه‌زنی است و هیچ‌کدام با واقعیت‌‌ها نسبتی ندارد. 🔹ما براساس یک اصل مشخص تحولی که بر مبنای دو عنصر تحولی هویت و عدالت است، پیش می‌رویم. هر ساختار یا مدیری که با این طرح تحولی تطبیق پیدا کند در خدمتِ او خواهیم بود. 🔹مسئولیت سنگینِ رسانه ملّی نباید تحت‌الشعاعِ تمایلات یا اراده‌های متفرقه‌ای که در جایگاه خود محترم است، اما بخواهد رویکرد یا انتخاب خاصی را بر صداوسیما تحمیل کند، قرار گیرد. رسانه ملّی امانتدار مردم و نظام است. ✅خوانش کامل خبر: 🌐b2n.ir/n66488 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe