#مسائل_حوزوی_از_لنز_رسانه_های_بیگانه
🔘خوراک تبلیغاتی شفقنا برای رسانه های بیگانه
❗️بیش از یک ماه است که از تحریف سخنان آیت الله حسینی بوشهری و انعکاس آن در رسانههای داخلی و خارجی گذشته، اما هنوز هم برخی رسانههای خارجی به بهانۀ آن سخنان تحریف شده، علیه حوزه علمیه مانور رسانهای میدهند.
‼️البته روابط عمومی جامعه مدرسین، ضمن تکذیب آن سخنان تحریف شده، درباره این هجمه رسانهای اردوگاه دشمن روشنگری نمود، اما ظاهرا ترکشهای این هجمه هنوز هم ادامه دارد که نشان دهندۀ ضعف و کمکاری رسانهداران انقلابی در این خصوص است.
♨️اگر رسانههای انقلابی و حوزوی به وظیفۀ انقلابی خود در این خصوص عمل میکردند، پس از گذشت یک ماه شاهد برجسته کردن برخی لاطائلات بیگانگان علیه سرمایههای حوزوی نبودیم.
❇️به خاطر چنین بیتحرکیهای رسانهای است که مقام معظم رهبری میفرمایند «کار تبلیغاتی کار مهمّی است؛ ما در این زمینه ضعف داریم. حالا بگذریم از آن آدمهای غافلی که از رسانههای داخلی هم به نفع دشمن استفاده میکنند -که حالا آن محلّ بحث ما نیست- لکن [دربارهی] آن کسانی هم که قصد خیر در این زمینه دارند، ما کمکاری داریم» (۱۴۰۰/۰۵/۱۲)
♨️نکته آخر این که تخریب شخصیتهای حوزوی توسط رسانههای بیگانه معمای مبهمی نیست؛ اما چرا برخی رسانههای حوزوی مثل شفقنا باید سخنان بزرگان دین را طوری سانسور و تحریف کنند که لنز اینترنشنالها را حساس کند.
⁉️چرا شفقنا باید برای رسانههای بیگانه منبعی سرشار از خوراک تبلیغاتی باشد؟ به راستی زیر پوست شفقنا چه برنامهریزیهایی صورت میگیرد؟
🖋
#حسین_حیدری
#رحا
@resalathozehenghelabi