❁ـ﷽ـ❁
🔆🔅 راه بیداری 🔅🔆
0⃣1⃣ دو روش برای گروگانگرفتن
ذهن مخاطب
✴️ روش اول (تکرار صدای درون ما) با ذکر مثال :
✅ ضدانقلاب، به دنبال علنی کردنِ دادِ درون مردم:
برخی از خبرها، خصوصا در شبکههای ضدانقلاب، صرفا برای
علنی کردن دادِ درون مردم است. فرض کنید روزی ماست ۲۰ هزار تومان گران شود و از این گرانی ناراحت باشید، در ابتدا سکوت میکنید؛ بعد با فردی مواجه میشوید که نسبت به گرانی ماست معترض است اما همچنان سکوت میکنید. سپس نفر دوم و سوم معترض را نیز مشاهده میکنید، آنگاه اعتراض شما نیز علنی میشود!
🔺مثلاً شبکه منوتو یک ویدوئوی ارسالی را پخش میکند که در آن فردی یخچال خالی خود را نشان میدهد. شما هم میگویید یخچال من نیز دیروز خالی بود!
با این روش، اعتراضِ درونی شما را بالا میکشد. از آن جا که رسانه درصدد تأیید گرفتن و همراه کردن شما با خودش است،
رویدادسازی میکند.
🔺مثلاً در مورد گرانی هویج گزارش پخش میکند. کافی است این مشکل، مشکل 10 نفر باشد، خواست رسانه این است که صدای اعتراض درونت خاموش نشود.
👤 محسن مهدیان
فعال رسانه و سردبیر خبرگزاری فارس
گزیدهای از جلسه ۱۷۸
۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰
#گزیده_جلسات_راه_بیداری
#ما_برای_ظهور_آماده_می_شویم🌹
با ما همراه شوید🔻
بله:
ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش:
sapp.ir/rahe_bidari
ایتا:
eitaa.com/rahe_bidari
اینستاگرام/ پیج جدید/ لطفاً حمایت کنید🔻: instagram.com/3boon_mardom
واتساپ:
chat.whatsapp.com/I81grj1mkJi3I5Y8q61YOT