راه بیداری
❁ـ﷽ـ❁   نقش‌آفرینان جنگ رسانه‌ای   7⃣1⃣ ادامه🔻🔻  👤 علی‌اکبر جباری دبیر تشکل راه‌ بیداری گزیده‌ای ا
❁ـ﷽ـ❁   نقش‌آفرینان جنگ رسانه‌ای   7⃣1⃣ ادامه🔻🔻   ✅ د) نقش‌آفرینان در همراه‌سازی عمومی:🔻 ▪️سلبریتی‌های قرمز و زرد، ▪️مجری-مدل‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، ▪️سی‌جی‌ها یا محتواسازان(Content Generators)، ▪️آمپلی‌فایرها، کمپین‌ها:‍   🔹۱. سلبریتی‌های زرد و قرمز، کارشان تولید خشم است. مثلاً یکی دو مجری صداوسیما که به شبکه اینترنشنال رفته بودند، به مردم می‌گفتند: با چاقو چشم دربیاورید و آتششان بزنید و از این قبیل کارها. این افراد سلبیریتی‌های قرمز هستند. ❌سلبریتی‌های زرد افرادی هستند که موج رسانه‌ای ایجاد می‌کنند و سپس موج‌سواری می‌کنند و بدون خشونت کار را پیش می‌برند.   🔹۲. مجری-مدل‌ها، مجریِ شبکه‌های ماهواره‌ای مثل اینترنشنال، منوتو و غیره هستند که مدل هم هستند. منظور از مدل، به خصوص برای خانم‌ها، داشتن شرایط ظاهری خیلی خاص و جذاب است و پارامتر اصلی در جذب و استخدام آن‌ها جذابیت ظاهری است و توانمندی در مجری‌گری لازم نیست. ❌هدف اصلی، خصوصاً برای جوانان، جذاب‌ بودن آن‌هاست. شبکه اینترنشنال بیست و یک مجری-مدل دارد که عدد خیلی بالایی است. شبکه‌های دیگر، مثل منوتو و بی‌بی‌سی فارسی هم مجزا فعال هستند.   🔹۳. سی‌جی‌ها (CG) یا محتواسازان کسانی هستند که با موج ایجادشده همراهی می‌کنند و هرگونه محتوایی بتوانند، تولید می‌کنند. ✅ این‌ها محتواهایی اعم از👇 ▪️فیلم‌های آموزش ▪️تولید بطری‌های آتش‌زا، ▪️پاسخ به شبهات انقلابیون جعلی، ▪️مطالب دروغ، ▪️مباحث روان‌شناسی، ▪️جامعه‌شناسی و ▪️پاسخ به سؤالات سیاسی را تولید می‌کنند.   👈 ادامه در پیام بعدی....🔻🔻     👤 علی‌اکبر جباری دبیر تشکل راه‌ بیداری گزیده‌ای از جلسه ۲۴۱ ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱   🌹     🔅🔆🔅 راه‌بیداری 🔅🔆🔅     با ما همراه شوید🔻   بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 ایتا: eitaa.com/rahe_bidari روبیکا: https://rubika.ir/rahe_bidari 👈روبینو 🔻 صفحه جدید لطفا حمایت کنید: @rahe_bidari