🔻ویروس رسانهای به کمک کرونا میآید
🔹پس از شیوع کرونا محققین به بررسی تاثیر رسانهها بر رفتارهای هیجانی مردم کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن، در هجوم به داروخانهها و فروشگاهها پرداختند.
🔹در این تحقیق حدود ۹۳۰۰ مطلب از ۱۰۰ رسانه انگلیسیزبان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد استفاده مستمر رسانهها از کلماتی مانند «ترس»، «وحشت» یا تعبیر «ویروس کشنده» ریشه پدید آمدن یک ترس عمومی در مردم شدهاست که آنها را وادار به رفتارهای مشکلآفرین میکند.
✅
@Rajanews