🔖 | بریده از کتاب سینما دین و سیاست 🧷 سینما از دید بازن و بارت 🧷 کارکرد هم‌ذات پنداری در سینما 🧷 معیارهای تفکیک فیلم‌های دینی از فیلم‌های غیردینی 🧷 اصول تفکر انتقادی و دیالکتیکی 🧷 تخلیه غیر واقعی هیجان مخاطب؛ شاخصه فیلم‌های گریزخواهانه 🧷 انواع صورت‌های گفتمانی 🧷 فیلم وسترن؛ نمایشی از معتقدات اجتماعی آمریکاییان 🧷 شرایط اجتماعی تاثیرگذار در پساساختارگرایی 🧷 اهمیت همذات‌پنداری مخاطب با شخصیت‌های فیلم 🧷 دال و مدلول، دوجزء سازنده نشانه‌ها 🧷 پرداختن به واقعیت‌های جامعه، یکی از مهم‌ترین کارکردهای سینما 🧷 اشغال اندیشه غربی توسط نظریه‌ی ساختاری 🧷 مخاطب در خوش‌بینانه‌ترین حالت مستعمره کارگردان است 🧷 قدرت بالای سینما در الگوسازی و تأثیرگذاری 🧷 نظریه شکل‌دهی، سینما را به‌مثابه تیغه‌ای دو دمه می‌بیند... 🧷 معیارهای طبقه‌بندی کارکردی فیلم‌ها| بخش دوم| بخش سوم| بخش چهارم | بخش پنجم 🧷 نگاه انتقادی در شناخت جامعه 🧷 تحلیلی بر نظریات پیرامون سینمای دینی 🧷 تاریخچه معاصر سینمای دینی| بخش دوم| بخش سوم 🧷 شمایل فیلم مذهبی 🧷 ادبیات نظری سینمای دینی 🧷 عبادت سینمایی| بخش دوم 🧷 کارکردهای سینما 🧷 نگاه‌های متفاوت به سینما 🧷 فیلم دینی چیست؟ 🧷 مهم‌ترین نظریه درباره‌ی سینما 🧷 سینمای بعد از انقلاب 🧷 سینما در اولین دوره بعد از انقلاب 📲@rasanebadr📲