🎁 «هر نوع هدیه یک پیغام خاص دارد!» «متن، زیرمتن و فرا متن» ❣ برخی از افراد ای را به یک هدیه بسته بندی شده تشبیه می کنند که شامل کاغذ کادو و بسته بندی، هدیه، قصد هدیه دهنده از هدیه دادن و تصور هدیه گیرنده است. 🎁 هر رسانه تلاش می کند تا محتوای تولیدی خود را با توجه به سلیقه مخاطب به زیباترین شکل بسته بندی کند تا بیشترین تأثیر را روی مخاطب خود ایجاد نماید. 💥پیام های رسانه ای شامل سه بخش است: 🔸 چیزی است که تولیدکننده پیام به شکلی صریح و بی واسطه آن را می سازد. و در این مثال همان هدیه ایست که توسط فرستنده و گیرنده رد و بدل می شود. 🔶 هدف اصلی سازنده ی پیام است و توسط تولیدکننده به کمک فنون رسانه ای رمزگذاری و توسط مخاطب بسته به دانایی و توانایی وی رمزگشایی می شود. و در این مثال همان قصد و نیتی است که هدیه دهنده دارد. 🔸 که فراتر از ساختار رسانه و خارج از خواست و اراده تولیدکننده و مصرف کننده پیام است و به فرهنگ، وضعیت زمانی و مکانی و عناصر بیرونی پیام برمی گردد و در این مثال همان احساسی است که در فرد هدیه گیرنده ایجاد می شود و به حالات و روحیات فردی و فرهنگ و آداب و رسومی که در آن بزرگ شده وابسته است. ⚠️ مراقب هدایای رسانه‌ای زیبا باشیم... زیرک باشیم و بدون رمز گشایی از قصد و نیت هدیه دهنده، احساسات خود را در اختیارش قرار ندهیم... @savadmedia1401 •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53