اما نکته بسیار مهم:*
باید بدانیم که این هجمه ضد تبلیغی علیه ساخت و ساز حرم های شریف، آنهم در دوره ای که بیش از همه ادوار تاریخی نسبت بتخریب آنها به بهانه شهرسازی یا حتی با انفجار و ... اقدام میشود، بمقاصد دیگری است و اهداف دیگری از این تاکتیک تبلیغاتی تعقیب میشود. و گریه کردن برای فقر و فقرا نیز همه بهانه و توجیه حمله و نیز پوششی است تا قصد و غرض اصلی مخفی بماند. ،،،
وگرنه اگر هزاران برابر این هزینه ها صرف ساختن و آباد کردن مراکز فسق و فجور شود، نه تنها گله نخواهند کرد، بلکه مشتاقانه استقبال هم میکنند و حتی شده با قرض و نزول به زیارت محبوب خود نیز میشتابند. آیا میدانیم سالانه چند میلیارد دلار هزینه واردات لوازم آرایش و آن هم اغلب تقلبی میشود؟!