مشکلات اصلی شیوه نامه رتبه بندی جهت اعتراض به وزارت آموزش و پرورش و همچنین شکایت در دیوان عدالت اداری قسمت اول: 1️⃣مشخص نبودن امتیاز دقیق مدارک از ابتدای ابلاغ شیوه نامه و ابهام در میزان امتیازات هر مدرک 2️⃣محدودیت در تعداد بارگذاری مدارک و مهیانبودن شرایط عادلانه جهت کسب حداکثر امتیازات بطوریکه برخی از همکاران در مواردی همچون مشارکت در فعالیتها و کسب مقام و ساخت نرم افزار آموزشی و .. مدارک و مستندات بسیاری داشته اند اما به دلیل محدودیت سامانه ، امکان بارگذاری وجود نداشته است 3️⃣ تغییر امتیاز برخی مستندات ، بعداز بسته شدن سامانه رتبه بندی و در نتیجه کاهش امتیاز مربوطه از جمله در بخش مشارکت در شوراها و کارگروه ها که مربوط به مدرسه به عنوان سنگر اصلی تعلیم و تربیت بوده و افزایش عمدی امتیاز مدارکی که امکان کلان برای اداری ها امکانپذیر بوده است که به نوعی اختصاص رانت به این همکاران است ( خصوصا وزارتخانه ) در این بخش بیشترین ظلم صورت گرفته است ، بارگذاری هر کدام از شوراهای مدرسه که ۴ مورد بودند ، موجب از دست دادن ۳ امتیاز می شود و از طرفی همکار آموزشی که در سطح مدرسه امکان حضور در کارگروه و کمیته ها را ندارد ، برای کسب حداکثر امتیاز ناچارا باید مواردی مثل پایگاه بسیج و خیریه را به تعداد متعدد از جمله هر کدام ۵ مورد بارگذاری کند !! در مواردی فرد با بارگذاری ۱۰ مستندات بسیج ۶۰ امتیاز کسب کرده بود و فرد دیگری با بارگذاری تمام شوراهای مدرسه و مستندات متوع ، ۳۰ امتیاز !! حتما جوین شوید👈 کارگزینی و حقوق کارگزینی در تلگرام👈 اینجا کلیک کنید