⭕در نخستین نشست «گفتمان تنظیم‌گری رسانه» مطرح شد؛ چهار مدل درآمدی پلتفرم‌ها ✅نخستین نشست «گفتمان تنظیم‌گری رسانه» با موضوع «اقتصاد پلتفرمی و با رویکرد مدل‌های درآمدی و هزینه‌ای در رسانه صوت‌و تصویر فراگیر» به همت مدیریت آموزش و تعاملات بین‌الملل ساترا، برگزار شد. 🔻لبافی استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران: ✅ما چهار مدل درآمدی برای پلتفرم‌ها داریم: پرداخت مستقیم، تبلیغات، درآمدزایی از طریق مصرف اینترنت و جذب سرمایه از طریق عرضه سهام در بورس یا سایر شیوه‌های جذب سرمایه. 🔻حیدری مدیر تماشاخونه: ✅اولویت اصلی حاکمیت باید فرهنگ باشد تا منِ رسانه بتوانم با برندهای مختلف تعامل داشته باشم. ✅ما درعصری هستیم که مدل‌های تجاری ما برای مخاطب مهم نیست و فقط محتوا برای آن مهم است. به همین دلیل حاکمیت تمرکزش را روی محتوا گذاشته است. ✅دلیل وفاداری مخاطب اول محتوا و بعد نوع سرویسی است که ما ارائه می‌دهیم. 🔻خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب‌وکار ساترا: ✅مسئله امروز ما در ساترا، نوع نگاه به وضع موجود فعالان صنعت صوت‌و تصویر فراگیر است. ✅اگر پلتفرم‌ها، محتوای مناسب و جذاب داشته باشند، مخاطب، تبلیغات و درآمد هم خواهند داشت. 🔗متن کامل خبر در لینک زیر: https://B2n.ir/a00452 🔗آخرین اخبار ساترا در پیام‌رسان ایتا: @saatra