⭕در نخستین نشست «گفتمان تنظیمگری رسانه» مطرح شد؛ چهار مدل درآمدی پلتفرمها
✅نخستین نشست «گفتمان تنظیمگری رسانه» با موضوع «اقتصاد پلتفرمی و با رویکرد مدلهای درآمدی و هزینهای در رسانه صوتو تصویر فراگیر» به همت مدیریت آموزش و تعاملات بینالملل ساترا، برگزار شد.
🔻لبافی استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران:
✅ما چهار مدل درآمدی برای پلتفرمها داریم: پرداخت مستقیم، تبلیغات، درآمدزایی از طریق مصرف اینترنت و جذب سرمایه از طریق عرضه سهام در بورس یا سایر شیوههای جذب سرمایه.
🔻حیدری مدیر تماشاخونه:
✅اولویت اصلی حاکمیت باید فرهنگ باشد تا منِ رسانه بتوانم با برندهای مختلف تعامل داشته باشم.
✅ما درعصری هستیم که مدلهای تجاری ما برای مخاطب مهم نیست و فقط محتوا برای آن مهم است. به همین دلیل حاکمیت تمرکزش را روی محتوا گذاشته است.
✅دلیل وفاداری مخاطب اول محتوا و بعد نوع سرویسی است که ما ارائه میدهیم.
🔻خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسبوکار ساترا:
✅مسئله امروز ما در ساترا، نوع نگاه به وضع موجود فعالان صنعت صوتو تصویر فراگیر است.
✅اگر پلتفرمها، محتوای مناسب و جذاب داشته باشند، مخاطب، تبلیغات و درآمد هم خواهند داشت.
🔗متن کامل خبر در لینک زیر:
https://B2n.ir/a00452
🔗آخرین اخبار ساترا در پیامرسان ایتا:
@saatra