آکسیوس: دوران رسانه بزرگ به پایان رسیده است. رسانه های سنتی و بزرگ هنوز هم هستند، مناظره‌های ریاست جمهوری، سالن های شهر و مصاحبه‌ها، اما حتی در آن زمان، بیشتر شکل‌دهی روایت در قالب‌های ویدیوهای سریع و کوچک شده یا تفسیر مجدد در پادکست‌ها، پلتفرم‌های اجتماعی یا یوتیوب انجام می‌شود! ما به این حقیقت رسیده‌ایم که مردم زیر ۳۵ سال اصلا مخاطب رسانه‌های بزرگ سنتی نیستند. تلویزیون به آرامی اما مطمئناً در حال مرگ است. جفری کاتزنبرگ، مدیر افسانه‌ای هالیوود که یکی از رئیس‌های کمپین هریس است، از استفاده زیاد او از رسانه‌های غیرسنتی حمایت کرد. او به ما گفت: «شما باید از جایی که ماهی‌ها هستند ماهی بگیرید.آنها روی کابل‌ها نیستند و در حال پخش نیستند. آنها تماشا نمی‌کنند و گوش نمیدهند.» بخشی دیگر از مقاله: مدیران ارشد و مقامات به ما می‌گویند، دسترسی به افراد ۳۵ ساله و کمتر با هر پیامی - یا حتی رویداد مهم - تقریبا غیرممکن است. آنها یک کلیپ هشت ثانیه‌ای بدون پیش زمینه را دیده‌اند، بنابراین درک بسیار متفاوتی از آنچه اتفاق افتاده است با کسی که یک گزارش جریان اصلی را دیده است دارند. این‌ها در جوامع شکسته در اینستاگرام، TikTok و پخش صدا زندگی می‌کنند. با ما همراه باشید ‏‏ 🇮🇷 ایتا https://eitaa.com/sadeghijahani ‏🇮🇷 تلگرام ‌☫ 📺 https://t.me/sadeghijahani 🇮🇷 بله ☫ 📺 ➖ble.ir/join/Y2Q4ZTgyOD