قانون تبلیغات در فضای مجازی 🔹طبق پیش‌نویس مرکز پژوهش‌های مجلس، کاربران فعال و تأثیرگذار فضای مجازی در تبلیغات تجاری مکلف هستند محتوای تبلیغاتی را شخصا بررسی و تبلیغاتی بودن محتوا را نیز اعلام کنند. 🔹استفاده از اشخاص کمتر از ۱۸ سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالاهای مورد مصرف کودکان ممنوع است. 🔹چنانچه کالا یا خدمت معرفی شده منجر به ایراد خسارت یا آسیب به مصرف‌کننده شود، افراد تأیید کننده مسئول جبران خسارت خواهند بود. ✅eitaa.com/safir_channel ایتا ✅ sapp.ir/safir_channel سروش