🔸مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:
▫️کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری
▫️ارتقاء کیفیت خدمات با نظارت و بازرسی مستمر خدمات فروش و پس از فروش
▫️تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است
🔻مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعهای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است.
🔗
saipanews.com/news/id/22362
🆔
@saipanews