🔸مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: ▫️کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری ▫️ارتقاء کیفیت خدمات با نظارت و بازرسی مستمر خدمات فروش و پس از فروش ▫️تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است 🔻مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعه‌ای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است. 🔗 saipanews.com/news/id/22362 🆔 @saipanews