مخاطبان رسانه ملی از منظر جمعیت
گروه سنی ۳ تا ۹ ساله کودکانی هستند که با مطالبه از پدر و مادرشان میتوانند محرک فرزندآوری والدین خود شوند. اغلب این گروه سنی مخاطبان شبکه پویا و نهال هستند.
گروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال نوجوانان و جوانانی هستند که با همراهی عاطفی و معنوی تسهیل کننده فرزندآوری والدین خویش خواهند بود. شبکه امید و نسیم و ... شبکه های مورد نظر این گروه سنی هستند.
بانوان در بازه سنی ۱۹ تا ۴۴ کسانی هستند که در سنین باروری هستند و گروه فعال فرزندآوری به شمار می آیند. کلیه شبکه های سراسری به ویژه شبکه های یک، دو، سه و .... می توانند برای این گروه سنی تولید محتوا کنند.
و در ادامه افراد بالای ۴۵ سال با ارائه مشاوره درست و تشویق جوانان بر فرزندآوری به هنگام، میتوانند نقش برجسته ای در تشویق به فرزندآوری داشته باشند. این گروه سنی نیز مخاطب اغلب شبکه ها هستند.
.
#فرزندان_نشاط_آینده
.
#صالح_قاسمی
#پژوهشگر #تحولات_جمعیت
و
#نویسنده مجموعه کتاب پژوهشی
#جنگ_جهانی_جمعیت
www.saleh-ghasemi.ir
instagram.com/_u/saleh_ghasemy.