❇️ مدیریت رسانه‌ایِ افکار و سیاست این-همانی: 🌐 فضای انتخاباتی کشور، در حال شکل گیری است. و جریانات مختلف در حال محک زدن کاندیداهای مختلف جهت معرفی در گود انتخاباتی هستند. هر چند عده‌ای با تاکتیکِ سرد جلوه دادن این فضا، دنبال به انفعال کشاندن دیگران هستند. 🔸جبهه‌ی غیرانقلابی از طرفی با همسوییِ با غرب و استفاده از ظرفیت رسانه‌های خارج از کشور و از طرفی با استفاده از تجربه‌ی غربیها در مدیریت فضای رسانه‌ایٍ داخلٍ کشور، در حال وزن دادن به اشخاصِ مطرح رسانه‌ای خود در اذهانٍ مردم هستند. 🔸 اقداماتی مثلِ موضع‌گیری‌های نو به نو و سخنان جنجالی، بازتعریفِ مقولات کم‌اهمیت، تحریفِ مفاهیمِ ارزشی، مطرح کردن دوگانه‌هایِ غیرواقعی، رونمایی از طرح و برنامه‌‌هایِ شکست‌خورده‌ی قبلی با عناوین جدید و... ☝️اگر کمی دقت شود این همان سیاستِ غرب در برابر ایران است که جریان غیر انقلابی در حالِ استفاده از آن برای پیروزی در انتخابات است. 👈نتیجه‌ی مهم این اقدامات علاوه بر حواشی‌ای که پیرامونِ آن درست می‌شود، این نکته است که این افراد در اذهان عمومی، به عنوان افراد تاثیرگذار، دارای حرفِ نو، و خطرناک‌تر آنکه بعضا در تحریفی آشکار به عنوان انقلابی مطرح می‌شوند. لذا... ادامه دارد ✍️ شماره ۱۳ 🇮🇷 @sangar_1🇮🇷