⭕️ انواع رسانه 🔻در تقسيم‌بندی رسانه‌های خبری، مقَسمَ‌هاي مختلف و به‌تبع آن شاخه‌هاي گوناگونی وجود دارد كه عبارت است از؛ فراگيری (محلی، ملي، منطقه‌ای و بين‌المللي)، اعتبار (سفيد، خاكستری، سياه) و وسيله‌ي ارتباطی (مطبوعات، سايت‌ها، راديو و تلويزيون). 🔻لازم به ذکر است که برد خبری يک رسانه الزاما محدود به گستره‌ی توزيع و تنوع زبانی آن نيست، چه بسا رسانه‌هايی كه تنها در يک محدوده‌ی جغرافيايی خاص منتشر می‌شوند، اما بردی جهاني دارند. چنانچه روزنامه‌ی واشنگتن پست تنها در پايتخت آمريكا به چاپ مي‌رسد، اما محتويات آن مورد توجه تمام كشورها است. 📝 بخشی از کتاب «تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر»، صفحه ۱۷ 🆔 @savad_rasaneh