🔘
#برشی_از_مقاله | نظریههای مربوط به فضای مجازی و هویت
▪️ بسیاری از نظریات در حوزه رسانه به این موضوع میپردازند که رسانه، جهان را از دید خود میسازد. به عبارت دیگر کار رسانه بازتاب آیینه وار نیست؛ بلکه رسانه واقعیت را از
فیلتر خود عبور داده و
بازنمایی میکند، رسانه واقعیات برساختی خود را جایگزین حقیقت میکند و بر اساس آن، عقیده، احساس و رفتار مخاطبان را جهت میدهد.
▪️ آنچه شبکه های اجتماعی انجام میدهند.
اقناع مخاطب در باز تعریف نقشهای جنسیتی در فضای مجازی موضوع مهمی است که برای صورتبندی آن باید نگاهی به نظریات
جامعه شناختی و
رسانه ای نوین داشت که به فهم دنیای جدید و چگونگی فرایند تغییر در فضای رسانه ای عصر کنونی کمک میکند.
▪️تکنیکهای اقناعی شبکه اجتماعی تلگرام در مقابله با نقشهای جنسیتی زن مطالعه موردی نقش همسری
@r_esmaeili
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔
@savad_rasaneh