🔰سواد رسانه 🔰در جنگ ترکیبی؛ «ذهن» افراد جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد و با ابزار مختلف از جمله «دروغ‌پراکنی و تحریف حقایق»، «ایجاد توهّم اکثریت»، «القاء حمایت گسترده خارجی»، «رو به‌اضمحلال بودن حاکمیت» و...، سعی می‌شود تا در فضای به‌وجود آمده تاثیر گذاشت. 🔹بر این اساس آن‌چه مسلّم است این‌که؛ در کشاکش جنگ شناختی و ترکیبی گسترده‌ای که علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته، مهم‌ترین کارویژه‌ی رسانه‌های معاند فارسی‌زبان تهییج احساسات و توهّم‌افزایی با هدف تغییر ذهنیت و شناخت افراد نسبت به حقیقت نظام است.