◀️ همانند مخاطب شدن چیست؟ در جنگ های رسانه ای تکنیکی داریم به اسم شبیه مخاطب شدن در این روش ابتدا اطلاعات جزئی از مخاطب جمع اوری می شود مثل نام اکانت، عکس پروفایل، و محتواهای را که باز نشر داده یا لایک کرده است یا محتواهای بر اساس همان محتواهای که در فضای مجازی بوده تولید کرده است در این هنگام عملیات شبیه سازی با مخاطب شروع می شود. 1⃣ ابتدا محتوای تولید شده در فضای مجازی باید طوری باشد که گویا حرف دال اوست. 2⃣ سپس محتواهای تولیده شده مخاطب را از نظر روانی باید کم کم تحریک کند. 3⃣ زمانیکه محتوای تولید شده از نظر روانی مخاطب را تحریک کرد زمان آن رسیده که محتواها تبدیل به تحلیل شونند. 4⃣ این تحلیل ها در ذهن مخاطب شکل می گیرد و زمانیکه در یک جمعی قرار میگرد و اگر درآن جمع بحثی در هر موضوعی شکل گیرد مخاطب ناخودآگاه وارد شده و اطلاعاتی که قبلا به عنوان تحلیل در ذهن او شکل گرفته را بازگو می کند. 5⃣ معمولا تولید کنندگان چنین محتوای از اسامی استفاده می کنند که حتی اگر خلاصه شوند هم از ذهن مخاطب بیرون‌نمی رود مثلvoaصدای آمریکا. 💠 کانال مختص آموزش سواد رسانه و جنگ شناختی https://eitaa.com/savadrasanehjangshenakhti