سوزان وویچیتسکی، مدیر اجرایی یوتیوب: در ماه فوریه تعداد کاربران لاگین کرده به سایت 2 میلیارد به‌صورت ماهانه شده که این رقم در سال پیش 1.8 میلیارد بود. وی افزود، بازدیدکنندگان به‌طور متوسط هرروز 250 میلیون ساعت وقت روی یوتیوب می‌گذارند که این رقم نیز سال گذشته 180 میلیون ساعت در روز برای تماشا بود. یوتیوب امسال کنفرانس 4 روزه‌ای را با حضور تبلیغ‌کنندگان در فضای مجازی برگزار کرد تا سیاست‌ها و استراتژی‌های جدید خود را در حوزه وب و اپلیکیشن تبیین کند. با انتشار ویدئوی حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند موجی از انتقادات علیه یوتیوب به پا خاست و باعث شد تا این کمپانی تحت‌فشار سیاست‌های جدیدی را در قبال انتشار ویدئو روی پلتفرم خود اعمال کند. مدیر یوتیوب از اجرای قطع کامنت روی ویدئوهای کودکان نیز حمایت کرد و گفت این کار در حمایت از کودکان صورت گرفته است. @seda24