صراط المستقیم
*1⃣ اهل بیت به رسانه باختند⁉* *2⃣ بهترین مدیریت رسانه توسط چه کسانی صورت گرفت⁉* *3⃣ قدرت سخت و قدرت
*⭕️ اینجا میدان جنگ است ؛ مراقب باش !* *🔹 همه پژوهشگران حوزه رسانه ، معتقدند که رسانه ها ، بخصوص رسانه های دیداری و شنیداری ، بر فکر ، زندگی و رفتار مخاطبانشان اثر می‌ گذارند ؛ اما در اینکه هر کدام به خودی خود چقدر تاثیرگذارند ، اختلاف نظر وجود دارد .* *🔸 نظریه گلوله جادویی ، زمانی مطرح شد که هیتلر توانست در جنگ جهانی اول به وسیله رادیو ، اثری جادویی بر مخاطبان بگذارد . این نظریه جزء اولین نظریه هایی ست که به موضوع اثرگذاری رسانه های جمعی بر نوع نگاه و رفتار مخاطب پرداخته و بر این اصل استوار است که رسانه ، اثری مستقیم ، قوی و یکسان بر مخاطبان دارد و مخاطب در مقابل پیام آن خلع سلاح است و خواسته و ناخواسته آن را می‌ پذیرد .* *🔺 اما این دیدگاه در سال ١٩۵٠ میلادی به این خاطر که حاصل مشاهده محبوبیت مطبوعات و رسانه‌ هایی مانند فیلم و رادیو و نه حاصل کاوش های علمی بود ، پس از مدتی توسط پژوهشگران کنار گذاشته شد .* *📚 نظریه های رسانه‌ ، علیرضا پورمسعود* *☑️ مهدویت و رسانه ٢٨* 📝 کانال رسمی صراط المستقیم سروش http://sapp.ir/seratalmostaghim ایتا https://eitaa.com/seratalmostaghim2