شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی
حرکت محرم بر یک محور نمای عاشورا در قاب یک محتوا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شب هفتم: قدرت همدلی درگیری و برهم‌زدن همدلی سستی می‌آورد و اعتبار را می‌برد. این آموزۀ صریح قرآن است. دشمنی‌افکنی چنان ناپسند است که قرآن آن را یکی از هدف‌های شیطان برمی‌شمرد: به‌کمک شراب و قمار. اما همدلی فقط انتزاعی نیست و باید آن را به کوچه و بازار برد. همدلی حتی در اقتصاد هم خود را نشان می‌دهد. اقتصاد را با عواملی ازاین‌دست می‌توان همدلانه کرد: رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده، مدارا با خریدار، تولید کالای باکیفیت، حمایت از تولید داخلی، ارزش‌نهادن به مفهوم کار، قیمت‌گذاری واقعی و منصفانه و پرهیز از کم‌فروشی. در یک کلام، اقتصاد مقاومتی یعنی همدلی در اقتصاد. بازار نایکدلی با مفاهیم و پدیده‌هایی فراگیر همچون عاشورا و اربعین کساد می‌شود. قنداق خونین علی‌اصغر خیمۀ همدلی است برای همۀ آزادگان جهان که ذبح کودکی شیرخوار را هرگز در قاموس خود نمی‌پسندند. ــــــــــــــــ برشی از کتابِ ازدحام تن‌ها، اجتماع دل‌ها ــــــــــــــــ متن ۱۱ شب منبر دهۀ محرم ۱۴۴‌۲ بر محور محتواییِ امسال: «هم‌بستگی‌ومسئولیت‌پذیری‌اجتماعی» برخاسته از یک مسئله‌‌: «ازدحام تنهایی» ــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh instagram.com/ShabakeTabligh شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی