#استخدام
یک شرکت معتبر در تهران، واقع در شمال شهر برای انجام امور اجرایی دفتر مدیر عامل نيروي متخصص جذب مينمايد :
١- دو نفر(دستیار اجرایی) متعهد و متخصص و کارآمد با مهارتها و شرایط ذيل:
دانش و مهارت:
حداقل ۴ تا ۷ سال سابقه " مرتبط " ؛ به همراه نامه حسن انجام كار و گواهي عدم سوء پيشينه( لطفاً توجه فرماييد فقط سابقه مرتبط مد نظر ميباشد)
مسلط به امور اداری و بایگانی
مسلط به زبان انگلیسی
مسلط به نرم افزارهای office شامل word،Excel،Power Point
تسلط كامل و سيستماتيك به تایپ فارسی و انگلیسی و نگارش نامه های اداری
دارای مهارت در تنظیم ؛ برنامه ریزی وپیگیری امور جاری و اجرائيدفتر مدیر عامل.
داراي مهارت در تنظيم زمانبندی جلسات و تماس های تلفنی بصورت هفتگي.
٢- يك نفر منشي متعهد و مسلط به امور اداري با مهارتها ورشرايط ذيل:
حداقل ۴ تا ۷ سال سابقه " مرتبط " ؛ به همراه نامه حسن انجام كار و گواهي عدم سوء پيشينه( لطفاً توجه فرماييد فقط سابقه مرتبط مد نظر ميباشد)
داراي تسلط به امور بايگاني و كلاسه بندي مدارك
مسلط به نرم افزارهاي office شامل excel , word
پاسخگويي تلفن دفتر مدير عامل
مسلط به تايپ فارسي و نامه نگاري اداري به زبان فارسي ( انجام فقط تايپ انگليسي)
مسلط به انجام برنامه ريزي و زمانبندي امور اداري دفتر
واجدين شرايط جهت همكاري رزومه خود را به همراه شماره موبايل حداكثر ظرف ٥ روز كاري به واتس آپ شماره زیر
و يا به ايميل آگهی ارسال فرمايند. مصاحبه غير حضوري پس از يك روز از دريافت رزومه هماهنگ خواهد گرديد.
🟢 whatsapp : 09123126413
kamyar@pedcompanies.com