🔴ایتا پدیده انتخابات 1402/تقابل معنادار «توئیتر» و «ایتا» در انتخابات ۱۴٠۲ 🔹 حجم تولید محتوای انتخاباتی در ایتا از ۸ تا ۱۱ اسفند بیش از ۵۰۰ هزار و در توئیتر افزون‌ بر ۷۵۰ هزار بوده است و می‌توان تولید محتوای ایتایی‌ها را در حدود ۸۰ درصد توئیتری‌ها در نظر گرفت. 🔹 تلگرام که همواره اولویت دوم کاربران در بزنگاه‌های سیاسی اجتماعی برای رصد اخبار بوده، در اینجا و با رشد معنادار ایتا، به رتبه سوم نزول پیدا کرده است. 🔹 روبیکا دیگر بستر تولید محتوای انتخاباتی بود که تقریبا نصف تلگرام و دو برابر اینستاگرام، درباره انتخابات محتوا منتشر کرده است. 🔹ایتا را باید به عنوان پدیده انتخابات ۱۴۰۲ و یکی از مهمترین نقش‌آفرینان مجازی در این انتخابات معرفی کرد پ.ن: علت این مسئله، وجود کنش اجتماعی در ایتاست که بیش از سایر شبکه‌های اجتماعی است/کنشِ جریان ساز، نقش اصلی ایجاد تولید محتواست که در ایتا چنین کنشی امسال در بین کاربران مشاهده شده است. @shahiddaghayeghi