🔹سه دیدگاه تاثیر رسانه بر مخاطب🔹 🔺قدرت نا محدود رسانه: مخاطب منفل است ▪️در این دیدگاه مخاطب منفعل هیچ سهمی در شکل گیری پیام ندارد و در مقابل پیام اندکی تامل نکرده و آن را به راحتی قبول میکند 🔺قدرت محدود رسانه : مخاطب فعال است ▪️مخاطب فعال در مورد چگونگی استفاده از پیام های رسانه ای به صورت فعالانه تصمیم می گیرد و در مقابل پیام های رسانه نه تنها منفعل نیست بلکه از خود واکنش نشان می دهد و از دریافت کننده صِرف پیام به مفسر آن تبدیل می شود. 🔺قدرت مشروط رسانه! ▪️ این دیدگاه معتقد است آثار رسانه های نه به اندازه دیدگاه اول بسیار گسترده و نا محدود دست نه مانند دیدگاه دوم ناچیز و بی تاثیر بلکه این اثر گذاری از موقعیتی به موقعیت دیگر متفاوت است و برای تقویت اثر گذاری باید درصدد یادگیری راهکار های مخصوص آن بود. 🆔️ @shamsa_kashan