268- مشخص نکردن تاثیر درس در زندگی و آینده دانشآموز
269- معرفی نکردن خود در اولین جلسه
270- سخنرانی محور بودن
271- بی توجهی به چینش صندلیها و جای دانش آموزان
272- بی انصافی در قضاوت
273- لجبازی با دانش آموزان
274- نصیحت در جمع
275- سرزنش زیاد
276- واگذاری امور شخصی
277- شرطی کردن متعلم در درس خواندن
278- انتظار معجزه از خانواده دانش آموز برای رفع مشکل
279- گزارش مرتب مشکلات به خانواده ها بدون در نظر گرفتن وضعیت آنها
280- گزارش مشکلات برای رفع تکلیف
281- تهدید به گزارش مشکل به خانوادة فراگیر
282- گزارش به جای تعامل و جاره جویی
283- تعامل بدون دلسوزی
284- انتظار قدردانی از رفع مشکل و حل مسئله
285- دلسوزی و اقدام بدون پشتوانه علمی و تجربیِ حل مسئله
286- تعجیل و بی تابی در نتیجۀ حل مسئله
287- ایجاد حس رقابت منفی بین متعلمین
288- عدم توانایی ایجاد الفت و رفاقت بین آنها
289- متکلم وحده بودن
290- اتمام کلاس بدون در نظر گرفتن زمانبندی
291- گفتن حرف نادرست هرچند همه بپذیرند
292- گفتن مطلب حق و درست اگر نتوانیم قانع کنیم و کلاس به هم بریزد
293- اتمام کلاس با خاطره ناخوش
294- اتمام کلاس با تزریق خستگی مفرط
295- اتمام کلاس با پرسشهای فراوانِ بی پاسخ
296- اتمام کلاس با ایجاد ترس
297- اتمام کلاس با دلخوری و ناراحتی
298- اتمام کلاس به دلیل عدم کنترل نظم
299- اتمام کلاس بدون جمعبندی
300- پایایان ندادن کلاس با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
کانالروشتدریس👇کانالروشتدریس
╭─┅═ঊঈ🕹ঊঈ═┅─╮
@raveshetadris
╰─┅═ঊঈ🏒ঊঈ═┅─╯
. لطفاً فوروارد کنید
ضمنا کانال ما در تلگرام با بیش از ۳۰۰۰ عضو و با همین آدرس فعال است
آدرس را در پست تلگرامی کپی و روی آن کلیک کنید