268- مشخص نکردن تاثیر درس در زندگی و آینده دانش‌آموز 269- معرفی نکردن خود در اولین جلسه 270- سخنرانی محور بودن 271- بی توجهی به چینش صندلی‌ها و جای دانش آموزان 272- بی انصافی در قضاوت 273- لجبازی با دانش آموزان 274- نصیحت در جمع 275- سرزنش زیاد 276- واگذاری امور شخصی 277- شرطی کردن متعلم در درس خواندن 278- انتظار معجزه از خانواده دانش آموز برای رفع مشکل 279- گزارش مرتب مشکلات به خانواده ها بدون در نظر گرفتن وضعیت آن‌ها 280- گزارش مشکلات برای رفع تکلیف 281- تهدید به گزارش مشکل به خانوادة فراگیر 282- گزارش به جای تعامل و جاره جویی 283- تعامل بدون دلسوزی 284- انتظار قدردانی از رفع مشکل و حل مسئله 285- دلسوزی و اقدام بدون پشتوانه علمی و تجربیِ حل مسئله 286- تعجیل و بی تابی در نتیجۀ حل مسئله 287- ایجاد حس رقابت منفی بین متعلمین 288- عدم توانایی ایجاد الفت و رفاقت بین آن‌ها 289- متکلم وحده بودن 290- اتمام کلاس بدون در نظر گرفتن زمان‌بندی 291- گفتن حرف نادرست هرچند همه بپذیرند 292- گفتن مطلب حق و درست اگر نتوانیم قانع کنیم و کلاس به هم بریزد 293- اتمام کلاس با خاطره ناخوش 294- اتمام کلاس با تزریق خستگی مفرط 295- اتمام کلاس با پرسش‌های فراوانِ بی پاسخ 296- اتمام کلاس با ایجاد ترس 297- اتمام کلاس با دلخوری و ناراحتی 298- اتمام کلاس به دلیل عدم کنترل نظم 299- اتمام کلاس بدون جمع‌بندی 300- پایایان ندادن کلاس با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) کانال‌روش‌تدریس👇کانال‌روش‌تدریس ╭─┅═ঊঈ🕹ঊঈ═┅─╮ @raveshetadris ╰─┅═ঊঈ🏒ঊঈ═┅─╯ . لطفاً فوروارد کنید ضمنا کانال ما در تلگرام با بیش از ۳۰۰۰ عضو و با همین آدرس فعال است آدرس را در پست تلگرامی کپی و روی آن کلیک کنید