📊 تلاشهای سازمانیافته برای عدم حضور مردم پای صندوق رای
🔹داده کاویها در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که گروه های سازمان یافته ای در بستر اینستاگرام و توییتر به صورتی بسیار فعالانه در پی ناامید کردن مردم برای حضور پای صندوق های رای هستند.
🔸 55 درصد تولید محتوای اینستاگرامی در راستای عدم مشارکت بوده است که این نشان از تمرکز ویژه گروه های ضدانقلاب برای فریب مردم و دور کردن آنها از صندوق رای دارد.
📍 در توییتر نیز 38 درصد تولید محتوای انجام شده در راستای عدم مشارکت در انتخابات است.
🔻 پیش از این کارشناسان بسیاری هشدار داده بودند که در روزهای منتهی به انتخابات 1400 لشکر سایبری اسرائیلی ها و صعودی ها و نیز پهلویچی ها که سالهاست علیه مردم ایران در فضای مجازی فعالیت می کنند، تمرکز ویژه ای را روی ناامید کردن مردم از صندوق رای خواهند گذاشت.
🌓 روشنا
🆔
https://eitaa.com/roshana_ir
🆔
https://rubika.ir/roshana_ir