اینجا توضیح داده بودم که انتخابات ایران به بیماری بازاریابی نزدیک بین مبتلاست و در این روش ما روزهای حاصلخیز انتخابات را خرج گل لگد می کنیم و تمام!
بارها و بارها و از جمله در
مصاحبه اخیر با فرهیختگان گفتم که ما نیاز به این داریم که نخبگان ما مسئولیت پذیر باشند و برای انتخاب هر چیزی، به سوی خلق یک روایت و تصویر از آن چیزی که مردم باید آن را انتخاب کنند بروند.
توییت های بالا را بخوانید! فارغ از اینکه طرف دار چه کسی است و در نهایت هم چه کسی رئیس جمهور بشود، شما که این توییت ها را می خوانید این تصویر را فراموش نخواهید کرد! و از روز اول رفتن رئیس جمهور جدید به پاستور در اخبار منتظر دیدن شواهد و نشانه های این تصویر ذهنی و عکس العمل رئیس جمهور نسبت به آن خواهید بود و اگر خبری نشود، عصبی خواهید شد و....
به این میگویند بازاریابی رای از طریق بازاریابی دوربین!
⚠️خواهش می کنم! فارغ از اینکه طرفدار کدام کاندیدا هستید، این روش حرف زدن را یاد بگیرید! این روش بهترین راه برای نشان دادن دانایی شما و لیاقت کاندیدای مورد نظر شما برای ریاست جمهوری است.
بقیه روشهای برگزاری کمپین تبلیغاتی را رها کنید! همه راه های دیگر سرابی بیش نیستند! مناظره ها و شعارها و برنامه ها همه در نبود دوربینی در بازاریابی رای سیاسی، آب نباتی هستند در مقابل درّی غلتان!
در ایران مهم این است که همه کاندیداها تصویر بدهند تا تصاویر تولید شده توسط دشمنان، به حاشیه برود و سیاست ملی و انتخابات ملی احیاء شود!
🆔
@social_theory