. هرچقدر داستان تلفن پاناسونیک ژاپنی روی میز رییس جمهور آمریکا به جای شعار مرگ بر آمریکا زاده تخیل نویسندست، سرو آب میوه ایرانی روی میز مذاکره ژنرال آمریکایی با افغانستانی که یانکی ها 4 دهه برای مقابله با نفوذ ایران در آن پول و اسلحه خرج کردند کاملا واقعی و معنادار است. . نائومی کلاین در کتاب "No Logo" مساله را اینطور شرح میدهد که ترجیح کالا یا خدمات یک برند یا یک کشور(فارغ از نوع کالا) به موارد مشابه نتیجه ثانویه پذیرش برتری فرهنگی، فنی، اقتصادی و ایدئولوژیک کشورِ سازنده توسط جامعه مخاطب است. . [کارکرد ⁧⁩ قدرتمند همین است] 💟عضویت سورنا👇 http://eitaa.com/joinchat/3270443008C1c12a251b5 لشگریان سایبری 🇮🇷@stregthcyberi