به قیمت نابودی کوچکها
تعداد اعضاء ایتا محدود است
تعداد کانالهایی که یک نفر عضو میشود و پیگیری میکند هم محدود است
دقیقاً بعد از رونق گرفتن تبلیغات ایتا به طور محسوسی تعداد اعضا و رشد اعضاء کانالهایی که تبلیغ نکردند و فقط خودشان معرف خودشان بودند کاهش پیدا کرده است
کانالهایی که پولهای چند ده و چند صدمیلیونی ندارند که تبلیغ کنند
این ایجاد انحصار به دست مدیران ایتا رقم خورده است و تمام گناه آن بر گردن ایشان است
این همان ماجرای بقالیها و فروشگاههای زنجیرهایست
این همان ماجرای کارخانههای بزرگ و کارگاههای کوچک است
این همان
#مسیسم است
مخاطبین محدود ایتا به سوی یکسری کانالهای زرد و خبری و سازمانی و پروژهبگیر و… کشیده شدهاند و جلوی رشد طبیعی و منطقی مخاطبین کانالهای خرد گرفته شده است
غلبه پول بر تفکر
غلبه سرمایه بر منطق
غلبه انحصار بر عدالت
نسل آفتاب