به قیمت نابودی کوچک‌ها تعداد اعضاء ایتا محدود است تعداد کانال‌هایی که یک نفر عضو می‌شود و پیگیری می‌کند هم محدود است دقیقاً بعد از رونق گرفتن تبلیغات ایتا به طور محسوسی تعداد اعضا و رشد اعضاء کانال‌هایی که تبلیغ نکردند و فقط خودشان معرف خودشان بودند کاهش پیدا کرده است کانال‌هایی که پول‌های چند ده و چند صدمیلیونی ندارند که تبلیغ کنند این ایجاد انحصار به دست مدیران ایتا رقم خورده است و تمام گناه آن بر گردن ایشان است این همان ماجرای بقالی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ست این همان ماجرای کارخانه‌های بزرگ و کارگاه‌های کوچک است این همان است مخاطبین محدود ایتا به سوی یک‌سری کانال‌های زرد و خبری و سازمانی و پروژه‌بگیر و… کشیده شده‌اند و جلوی رشد طبیعی و منطقی مخاطبین کانال‌های خرد گرفته شده است غلبه پول بر تفکر غلبه سرمایه بر منطق غلبه انحصار بر عدالت نسل آفتاب