🔸یکی از اهداف همه ما اینه که بتونیم توی کار و زندگیمون بهرهوری داشته باشیم. برای بالا رفتن بهرهوری ما نیازمند مهارتهای مختلفی هستیم که یکی از اونها مهارت مدیریت زمانه.
🔹مدیریت زمان کمکهای مختلفی به ما میکنه. مثلاً کمکمون میکنه بتونیم به اهدافمون برسیم، استرسمون کمتر بشه و همچنین تعادل بهتری بین کار و زندگیمون ایجاد کنیم.
🔸برای همین مهمه که با روشهای مختلف زمانمون رو مدیریت کنیم. توی این پست براتون ۶ روشی که میشه باهاش زمان رو بهتر مدیریت کرد رو گفتیم.
✅جهت سفارش
#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar