🔸یکی از اهداف همه ما اینه که بتونیم توی کار و زندگی‌مون بهره‌وری داشته باشیم. برای بالا رفتن بهره‌وری ما نیازمند مهارت‌‌های مختلفی هستیم که یکی از اون‌ها مهارت مدیریت زمانه. 🔹مدیریت زمان کمک‌های مختلفی به ما می‌کنه. مثلاً کمکمون می‌کنه بتونیم به اهدافمون برسیم، استرس‌مون کمتر بشه و همچنین تعادل بهتری بین کار و زندگی‌مون ایجاد کنیم. 🔸برای همین مهمه که با روش‌های مختلف زمانمون رو مدیریت کنیم. توی این پست براتون ۶ روشی که می‌شه باهاش زمان رو بهتر مدیریت کرد رو گفتیم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar