📌 یکی از مهمترین مهارتها برای هر فرد، توانایی مدیریت زمان است. خیلی از ما برای انجام کارهای روزانه دچار کمبود وقت میشویم و نمیتوانیم کارها را به موقع و درست به پایان برسانیم.
◻️ یادگیری مدیریت زمان هیچ وقت یه شبه اتفاق نمیافتد؛ بلکه فرایندی طولانی است که میتواند با ایجاد عادتهای جدید یا آزمون و خطا در ما ایجاد شود. اما ممکن است یک سری از ما الگوهای رفتاری خاص یا اشتباهاتی داشته باشیم که باعث میشود در مدیریت زمان با مشکل روبهرو شویم.
🔶 در این پست، ۶ اشتباه رایجی که باعث میشود نتوانیم زمان مان را درست مدیریت کنیم، توضیح داده شده است.
✅جهت سفارش
#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar