تدریس تم ۱ ریاضی ص۶ به صفحه آغازین بر می گردیم واز دانش اموزان بپرسید کدام یک از اشیا ویا اشکال داخل اشپزخانه از نطر تعداد اندازه هم هستند . به ص ۶ برگشته واز دانش اموزان بخواهید از ابزار خط کش استفاده کنند ودسته هایی که تعدادواشیا مثل هم هستند رابه هم وصل کنند نکته درخصوص کار با خط کش 🌸بسیار مهمه که دانش اموز کاربااین ابزار رایاد بگیرد یعنی قبل از انجام این صفحه از دانش اموز بخواهیم تا با خط کش خط بکشد حالا به هر جهتی که دوست دارد تابه این وسیله طرز گرفتن خط کش روی دفتر برای خط کشی را یاد بگیرد .دراین جا استفاده از ابزار خط کش جهت وصل کردن اشیا با تعداد یکسان است اگر دانش اموزی دقیق وصل نکرد ایرادی ندارد اما اگر دیدید که دانش اموزان توانایی کار با خط کش را ندارند نیاز به فعالیت هایی دارند که دران با خط کش نقاط مختلف را به یکدیگر وصل کنند .