رتبه بندی ارزش برندهای رسانه در سال 2023
بر اساس ارزیابی Brand Finance :
✔️ ارزش برند توییتر در دوره ایلان ماسک با کاهش 32٪ به 3.9 میلیارد دلار رسیده و قدرت برند آن کاهش یافته است. (رتبه 34)
✔️ گوگل به عنوان پرارزش ترین و قوی ترین برند مدیا با ارزش 281.4 میلیارد دلار شناخته شده است.
✔️ لینکدین با رشد سالانه 49٪ به عنوان رو به رشد ترین برند رسانه ای شناخته شده است.
✔️ سوپر اپلییکشن چینی ویچت بالاترین امتياز ادراکات مشتریان از پایداری برند را کسب کرده است.
✔️ تیک تاک از رتبه چهارم به دوم آمده است.
📑 گزارش رتبه بندی ۵۰ برند برتر رسانه ای ۲۰۲۲
#سمنان_مجازی
#فجازی_سمنان
🌐 سازمان فضای مجازی استان سمنان
🆔
@semnanemajazi