شکست استقلال در پروژه حق تبلیغات محیطی ⚽️ باشگاه استقلال در ابتدای فصل گذشته لیگ و همزمان با حضور مصطفی آجورلو تلاش کرد حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود را از سازمان لیگ بگیرد. اتفاقی که بعد از مدتی رخ داد و این باشگاه پس از کش‌وقوس‌ها و دعواهای فراوان با سازمان لیگ توانست حق تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد. ⚽️ حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه حق تبلیغات محیطی با شکست مواجه شده است، گفت: «اگر سازمان لیگ با ما همراهی می‌کرد و این پروژه شکست نمی‌خورد. سازمان لیگ قیمت‌ها را پایین آورده و از سوی دیگر مشکلاتی برای پخش مسابقات وجود داشت و باعث شد چنین اتفاقی رخ دهد.» tn.ai/2790547 @TasnimNews