🔴 جذب حداکثری سبد رای قالیباف 🔻 یکی از اقداماتِ ضروری و اساسی ما در طول یک هفته آتی، جذب حداکثری سبد رای قالیباف به نفع جلیلی هست و این امر امکانپذیر نیست مگر شناخت دقیق شاخصه های رای دهندگان به او و برنامه ریزی اصولی برای جذب آنها 🔻 اساسا در شرایط فعلی ما با 4 دسته از افراد در سبد رای قالیباف مواجه هستیم: 1️⃣ نخبگان و فعالین شاخص و رسانه ای طرفدار قالیباف 🔻 عمده این افراد، نگاهشان گفتمانی و متعلق به جبهه انقلابی هست اما به دلیل حمایت از قالیباف نگران حضور در ستادها و فعالیت تبلیغی برای جلیلی هستند؛ نگران چی؟! نگرانِ طعنه، نیشخند، توهین و ... توسط برخی از طرفداران جلیلی هستند و یا نگران پس زدنشان!!!! 🔸 برای جذب این دسته از افراد، ضروری هست مسئولین ستادها (مرکزی، استانی، شهری) و یا شخصیتهای اصلی پیرامون جلیلی با آنها ارتباط گرفته و ضمن گفتگوی صمیمانه، از آنها دعوت کنند به حضور و فعالیت در ستادهای جلیلی 🔸 جذب اکثریت این افراد بسیار مهمه، چرا که این افراد بدنه اجتماعی دارن و در طول این هفته میتوانند با حمایت و تبلیغ خود بخش قابل توجهی از آرا را به سبد جلیلی واریز کنند. 2️⃣ نیروهای عادیِ فعال جبهه انقلابی 🔻 عمده این افراد در شرایط فعلی سرخورده، مایوس و بی روحیه هستند چرا که نتیجه تلاشهای کف میدانشان را شکست خورده میدانند. این افراد برای بازسازی و ریکاوری روحیه خود نیاز به چند هفته زمان دارند اما ما عملا برای فعالیت آنها و رایش یک هفته زمان بیشتر نداریم.(بخش قابل توجه این افراد به دلیل عدم بازسازی روحیه ناشی از شکست در انتخابات پیش رو شرکت نخواهند کرد) 🔸 برای جذب این افراد باید در کانالها به شبکه هوادار آموزش داده بشه که به سراغ این افراد رفته و با آنها ارتباط گرفته، مورد تفقد و دلجویی قرار بگیرند و جذب در بدنه طرفدار جلیلی شوند. 🔸 اهمیت این افراد یکی به رایشان هست و دیگری فعالیت تبلیغی کف میدانشان که میتواند به سبد رای جلیلی اضافه کند. 3️⃣ نیروهای انقلابی دچار اختلال در محاسبه شده 🔻 بخشی از هواداران قالیباف نیروی انقلابیی هستند که در بحبوحه تخریبها و لجن پراکنی های انتخاباتی، تصویر شکل گرفته در ذهن آنها از جلیلی و اطرافیان ایشان یک تصویر خشک و افراطی هست لذا این افراد از رای آوری جلیلی نگرانند و بر همین اساس در انتخابات یا به پزشکیان رای میدهند یا رایشان سفید هست. 🔸ضروری هست در طول یک هفته آتی با تولید محتواهای متناسب با تفکر آنها، تصویر نقش بسته در ذهنشان را ترمیم و تصحیح کنیم. جذب هر کدام از این افراد ارزش دو رای را دارد یعنی یک رای از سبد رای پزشکیان کسر میشود و یک رای به سبد جلیلی اضافه میشود. 4️⃣ افراد عادی با نکرش غیر کفتمانی ( قشر خاکستری ) 🔻 جنس دغدغه ها و نیازهای این افراد با نیروهای انقلابی متفاوت هست لذا رای این افراد گفتمانی نیست و هر کسی که بتواند نگاهشان را جذب کند به او رای میدهند. 🔸بخش قابل توجهی از سبد رای قالیباف و پزشکیان این افراد هستند، لذا باید برای جذب این طیف تولید محتواهای متناسب با نگاه و دغدغه آنها تولید شود. ✅ یادمان باشد، جذب یک رای هم اهمیت دارد و نباید از آن غافل شد ✅ حواسمان باشد، رقیب روی خنثی سازی و یا جذب هر چهار دسته فوق الذکر برنامه ریزی و عملیات میکند و اگر ما غفلت کنیم باید به دولت سوم روحانی سلام کنیم. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi