استفاده غیراخلاقی از خانم‌ها در تبلیغات به چه قیمتی؟ 🔸استفاده ابزاری ازخانم‌‌ها در تبلیغ کالا‌ها در فضا‌ی مجازی،موضوعیه که بدون نظارت رها شده. 🔸روشنفکری،تساوی حقوق زن و مرد و ... اصطلاح‌هایی هستند که درسال‌های اخیر خیلی استفاده شدند.عمدتاً کسانی که دنبال راهی برای لاپوشانی‌ بی بند وباری‌‌اند،از محدودیت‌هایی که اسلام جهت حفظ کرامت و وقار زن برای او مشخص کرده،گلایه می‌کنند ومیگن این موضوعات پوچ و بی‌اساسه. 🔸همین دیدگاه منجر به انتشار تصاویر و پیام‌هایی درصفحات مجازی میشه که هیچ توجیه اخلاقی ومنطقی واسش وجود نداره و نه تنها باعث جذابیت و جلب توجه به سمت بانوان نمیشه؛بلکه حریم خصوصیشون رو هم خدشه‌دار می‌کنه. 🔸برخی شرکت‌ها وصاحبان برندهای تجاری هم دست روی نقطه ضعف جامعه میزارن و جذابیت‌های سیمایی وجنسی زنان رو درتبلیغاتشون برجسته می‌کنند. 🔸اما نکته مهم اینه که چرا نهاد نظارت بر این تبلیغات،همچنان به این موضوع بی‌توجه هست وبیش از۵۰ درصد تبلیغات فعلی درصفحات مجازی بر پایه بازی باحجاب، عفاف و جایگاه زن ساخته میشه وهدفی جز جلب رضایت ازطریق خودنمایی وعشوه‌گری‌ زنان درتصاویر و کلیپ‌هاشون نداره! @TebyanOnline