🔹‏ماجرا فقط گران فروشی ‎ نیست، ماجرا حذف رقبای ارزان تر و کوچک‌تر از بازار و انحصار گرایی است. داستان نابودی خرده فروشنده ها و مونوپلی توزیع محصول است تا آنها هر محصولی و با هر کیفیت و با هر قیمتی که دوست دارند را به دست مشتری برسانند. دیجی کالا نمونه بارزی از سرمایه داری انحصارگرا در فروشگاههای زنجیره ای و شبکه های توزیع اینترنتی محصولات است. 🔸سرمایه داری انحصارطلب زنجیره ای، از آمازون تا دیجی کالا، از والمارت تا شهروند جهان ما را بلعیده است. 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora