📌📌پشت پرده تبلیغات نگهداری از سگ خانگی📌📌 در سال ۱۹۹۶ در سمپوزیوم تازه های روش های پیشگیری از بارداری در دانشگاه شیکاگو که اندیشمندانی از ۹۰ کشور دعوت داشتند، علاوه بر روش‌های عقیم سازی و قرص و کاندوم یک پروفسور اسرائیلی بنام دیوید بارون روش خاصی را معرفی کرد که باعث خنده حضار شد. ایشان با آزمایشات متعدد روانشناسی اثبات کرده بود که وابستگی به سگ مانند وابستگی به فرزند هیجانات عاطفی بالایی در انسان ایجاد می کند. مثلا دوری از سگ در شخص وابسته به سگ همان قسمتهایی از مغز را فعال می کند که در یک مادر نسبت به دوری از فرزند خردسالش فعال می شود. ایشان نتیجه گرفت که نگهداری از سگ خانگی بشدت عواطف زوجین را به خود معطوف داشته و تمایل به بارداری در آنها را بسیار کم می کند. بعد از این سمپوزیوم تبلیغات برای نگهداری از سگ خانگی در ماهواره ها و فضای مجازی شدت گرفت. جالب است که نگهداری از سگ در خانواده های مذهبی یهودی و کاتولیک های مسیحی امری مذموم است و از ورود سگ به داخل آپارتمان بشدت جلوگیری می کنند. اما در بین خانواده های غیر مذهبی و یا آتئیست ها در غرب نگهداری از سگهای آپارتمانی رایج است. برخی از سایتها پا را از این هم فراتر گذاشتند و نژادهای هاسکی و ژرمن را بعنوان حیوانی که تماس جنسی موفق با جنس زن می تواند داشته باشد را تبلیغ کردند و ازدواج با سگ نیز مورد تبلیغ قرار گرفت. اکثر این سایت‌ها و ماهواره ها توسط کارتل های صهیونیستی و یا طرفداران آنها اداره می شود. شبکه بهائی من و تو نیز تلاش زیادی در این زمینه از خود نشان داد و متاسفانه خانواده های ایرانی زیادی در این دام کثیف قرار گرفتند...