«سیموس برونر، نویسنده کتاب "کنترلگرها" می گوید : بیل گیتس از همان استراتژی بی رحمانه ای که در مایکروسافت استفاده کرد برای به دست آوردن کنترل انحصاری بر صنایع غذایی و کشاورزی استفاده می کند.
بیل گیتس این استراتژی مایکروسافت را از دهه ۱۹۹۰ به نام "در آغوش گرفتن، گسترش دادن، خاموش کردن" اقتباس کرده است، جایی که مایکروسافت وارد یک صنعت - صنعت مرورگرهای اینترنتی - می شود و دامنه آن را گسترش می دهد و سپس رقابت را خاموش می کند.
"ما در حال حاضر با سرمایهگذاریهای زمینی و سرمایهگذاریهایش در مواد غذایی میبینیم. او در این شرکتهای گوشت جعلی سرمایهگذاری میکند. بنابراین او وارد فضای کشاورزی میشود... و سپس دامنه خود را گسترش میدهد، املاک بیشتری خریداری میکند، و سپس او برای قوانینی که کشاورزان را از کار میاندازد فشار میآورد.»
@Truthsgram