🔻آشنایی ذی‌نفعان و مخاطبان با تاریخچه، عملکرد و دستاوردهای توکافولاد به روایت «توکاپلاس» 🔹به همت روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، از این پس سلسله تولیدات محتوایی «توکاپلاس» با هدف آشنایی هر چه بیشتر ذی‌نفعان و مخاطبان با عملکرد و دستاوردهای توکافولاد، به صورت ادواری در کلیه‌ی خروجی‌های رسانه‌ای این هلدینگ منتشر خواهد شد. 🔸به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، در اقدامی جدید از سوی روابط عمومی این هلدینگ و به عنوان گامی دیگر در راستای پروژه‌ی ری‌برندینگ(بازسازی و نوسازی برند) توکافولاد و با هدف آشنایی هرچه بیشتر ذی‌نفعان و مخاطبان با قصه و تاریخچه‌ی تاسیس توکافولاد، عملکرد و دستاوردهای کسب شده‌ی آن، سلسله تولیدات محتوایی با نام «توکاپلاس» منتشر خواهد شد. 🔸بنا بر این گزارش، «توکاپلاس» با بهره‌مندی از قالب‌های گرافیکی نوینی همچون موشن‌گرافی، اینفوگرافی و... به دنبال ارائه‌ی روایتی متفاوت و قابل فهم برای عموم ذی‌نفعان خود بوده و در تلاش است تا به عنوان یکی از ظرفیت‌های تعریف‌شده‌ی جدید در روابط‌عمومی هلدینگ توکافولاد، مخاطبان خود را با قصه و تاریخچه‌ی تاسیس توکافولاد، جایگاه و وضعیت فعلی آن، ارزش‌های راهبردی و سازمانی، وسعت فعالیت‌های خود و... آشنا سازد. 🔸گفتنی است مخاطبان گرامی می‌توانند از این پس، سلسله تولیدات محتوایی را از طریق هشتگ آن دنبال نمایند. 💎 @tukaplus