بارویکردی متفاوت درشکل و محتوا
ویدئوی جدید "امرسان" باحضور
#لیلا_حاتمی آماده نمایش شد
🔅در ادامه همکاری لیلا حاتمی با لوازم خانگی امرسان، دومین ویدئو با رویکردی جدید آماده نمایش است.
«پس از انتشار نخستین تیزر امرسان با عنوان "یار درخانه" در اواخر اردیبهشت ماه که نخستین حضور لیلا حاتمی در کنار برند امرسان بود شاهد بازتابهای گسترده و نظرات گوناگون میان مخاطبان درفضای مجازی بودیم که موجب شد این تیزر به یکی از پربازدیدترین محتواهای ایرانی شبکههای اجتماعی تبدیل وهفته ها در رتبههای اول باشد.
🔅با این پیشزمینه بود که در ادامه همکاری لیلا حاتمی و امرسان، حمید نعمت الله بعنوان طراح ایده و کارگردان آگهی فاز دوم کمپین امرسان را با رویکردی کاملا جدید مقابل دوربین برد؛ حاصل کار یک آگهی تبلیغاتی خارج از چارچوب های متداول و متفاوت در رویکرد، شکل و محتوا بود که پیش بینی می شود به یکی از پربازدیدترین آگهی های تبلیغاتی کشور تبدیل شود و به شکل قابل توجهی مورد استقبال مخاطبان گروه هدف تبلیغ نیز قرار گیرد.
❤️
@tv_honarmanda 💙