#انتخاب
#زندگی_ما_حاصل_انتخاب_ما_است
#کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی
#انتشار_روزانه (1398/11/11)
#تأمل_هجدهم
✍️ سند آموزش توسعه پایدار (2030) چگونه به اهداف خلاف طبیعت بشری میرسد؟ (1) 🧐
🔎 مهمترین روش، استفاده از #اصطلاحات_مبهم و #دوپهلوی_تفسیرپذیر در متن سند است؛ متأسفانه این روش، برخی #مسئولان_خودباخته کشورهای مسلمان را #فریفته است! 😔😲
💢 مثلاً جمهوری اسلامی ایران، در ویرایش دوم #سند_ملی_آموزش_2030 (ص 94) موارد زیر را بهعنوان #شاخص_پیشرفت! میپذیرد. 😠🤫
1. درصد دانشآموزان یادگیرندۀ "پایداری" 🙄
📌 مراد از #پایداری! چیست؟ یادگیری پایداری در مقابل سلطهگران یا یادگیری توسعه پایدار ۲۰۳۰؟ 🤔😳😔😲
2. درصد مدارس آموزش دهنده "مسائل جنسی و جنسیتی" 🙄
📌 منظور از #مسائل_جنسی و #جنسیتی چیست؟ آموزشِ احکام اسلامی بلوغ جنسی یا آموزش خودارضایی! 🤔😳😔😲
🔊لطفاً با انتشار انتخاب، در این #تأمل_ها با ما همراه شوید💐
📚منبع: نشستهای تخصصی کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
https://ishm.um.ac.ir/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=391:2019-09-22-09-05-20&Itemid=745&lang=fa
https://eitaa.com/umefafgaraei