5️⃣ (بخش پنجم) 🔥 نکته قابل تأمل این است که در حوزه بازی‎های رایانه‎ای، بسیار حرفه‎ای عمل می‌کنند و به‎تدریج جامعه را وارد می‌کنند. 🔶 این محصولات در سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها، به سادگی عرضه می‌گردید تا این‎که روند توزیع این بازی‎ها از سال 90، همگام با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی موبایلی، تغییر نمود. ⚠️ بخشی از بازی‌های رایانه‎ای موجود در بازار، سرشار از مباحث و مضامین و محتواهای جنسی بوده و برهنگی کامل را نمایش می‌دهند. در این بازی‎ها جرمی را پیدا نمی‎کنید که به آن پرداخته نشده باشد. 🔶 چنین بازی‌هایی تأثیر دفعی و آنی بر روی افراد نخواهند داشت، اما در طی یک پروسه نه چندان طولانی، را بر روی بر جای خواهند گذاشت. ♨️ در برخی از بازي‎هاي رايانه‎اي، مصرف و وجود دارد. صحنه‌های جنسی و نیز وجود دارد. اين صحنه‎ها به شكل فيلم نيست و كودكي كه این بازی را، بازي مي‎كند بايد حركات جنسي را انجام دهد. 🔥 در بعضي از بازي‎ها براي اين‎كه شخصيت اصلی بگيرد و ميزان بالا برود، باید اقداماتی از قبیل ارتباط جنسي يا مصرف مواد مخدر صورت پذیرد تا انرژي لازم براي ادامه بازي كسب گردد. مثلاً وقتي به او دير خون مي‎رسد، بايد كارهايي را انجام دهد كه نرسيدن خون را جبران كند و یا موادمخدر در نقش جبران‌كننده می‎باشد. 🍃 👤 پژوهشگر بازی های رایانه ای https://eitaa.com/umefafgaraei