wearesad
دلــ🇮🇷ـی☫
@wearesad
《به نام مرهم دل های مرده》

اینجا؟
چنل دل شکسته ها!
گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀
بیا قسمت کنیم دردی که داری
بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده"
که تو نازک دلی طاقت نداری!
کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛
فوروارد قشنگ تره✅
آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
اگر پیام رسان ایتا دارید, می‌توانید با @wearesad ارتباط بگیرید.