🔸رونمایی از مرکز تماس ۱۶۴۹ به جهت حمایت از سکوها، کسب و کارهای دیجیتال و کاربران فضای مجازی 🔹در مراسم رونمایی از سامانه ۱۶۴۹ که قرار است به منظور پاسخ‌گویی درباره کسب و کارهای دیجیتال فعالیت کند، فعالان این حوزه به توضیحات درباره اقدامات خود در این راستا پرداختند. 🔹پلتفرم‌های داخلی که به عنوان سکوهای برگزیده انتخاب شدند از ویژگی های نرم افزار خود در جهت حمایت از کسب و کارهای داخلی گفتند. 🔹با توجه به ارزیابی های انجام شده ۲۴ درخواست و ۵ سکو حائز شرایط دریافت حمایت شدند. 🔹از مواردی که وزارت ارتباطات در این خصوص مقرر شده انجام دهد حمایتی است که تخفیف در بسته های پیامکی و بسته های تبلیغاتی را شامل می شود. خدمات لجستیکی یکی دیگر از موضوعاتی است که وزارت ارتباطات درباره آن اقدامات لازم را انجام خواهد داد که علاوه بر پست در این زمینه رایزنی هایی هم با سایر کاربرهای پستی انجام شده است. 🆔 @YjcNewsChannel