سلام. گلایه ای جدید و بی تکرار بنده در روز یکشنبه مورخ 1401/6/13 با مراجعه به درمانگاه تامین اجتماعی ساعت 11 صبح، که پسرم دل درد شدید و حالت تهوع داشت بعد از نیم ساعت و با نوبت 31ام نوبتمون شد. که یه خانم چادری و محجبه سریع وارد اتاق شدن و گفتن من نفر 13 هستم. طبق قوانین تامین اجتماعی که حتی داخل سالن هم بنر نصب کردند مبنی بر اینکه تا 20 دقیقه تاخیر منجر به لغو نوبت می‌شود.الان دو نکته مطرح است : ۱.اگر قانون است و حتی داخل بنر درج شده چرا این خانم بعد از 18 مراجعه کننده، نوبتش لغو نشده بود که قطعا این خانم نفر 13 بودن اوایل صبح نوبتش بوده و بیش از دو ساعت از ساعت نوبتش گذشته بوده. آقای رئیس درمانگاه لطفا مجری قانون خوبی باشید یا حداقل بنر نصب شده داخل سالن درمانگاه را بردارید که مراجعه کننده ها نسبت بهتون بی اعتماد نشوند و اگر واقعا می خواین مجری قانون خوبی باشید با مراجعه مریض با تاخیر بیش از 20 دقیقه یا هر دقیقه ای که شما تعریف می کنید با مراجعه به اتاق پزشک، مریض را مجددا جهت اخذ نوبت جدید به باجه نوبت گیری ارجاع دهد. قطعا مردم متوجه همچون برخورد جدی و عادلانه و رضایت عموم خواهند بود. ۲.خانم محترم شما که بعد 2 ساعت تاخیر، بدون هیچ معطلی تشریف آوردید به درمانگاه و یک راست وارد اتاق پزشک شدید که همه ناراضی بودند چطور می توانید حق ضایع شده این چند نفر را جبران کنید شما که راس ساعتی که اعلام شده به درمانگاه مراجعه نکردید. @zarrhbin